دسته‌ها
دانلود فیلم

بررسی LFF 2020: خودش – “قطعه ای لذت بخش از سینمای مدرن”

ده دقیقه اول از Phyllida Lloyd’s خودش ارائه یک داستان متأسفانه آشنا: مادر مجرد ایرلندی ساندرا (کلر دان، همچنین فیلم نامه نویس و خالق داستان) با دو دختر جوانش در هتلی تنگ در لبه خونریزی مالی زندگی می کند ، زیرا شوهر بد دهن خود را ترک کرده است. او سه شغل کار می کند ، در زیر وزن یک سیستم رفاهی وحشتناک و کافکایی خفه می شود. سپس ساندرا یک افشاگری ریاضی دارد و به لوید و دان امکان می دهد این درام ظرفشویی آشپزخانه را به چیزی تازه و جذاب تبدیل کنند. خودش گواهی برانگیزنده پیروزی شخصی است.

گفتن بیشتر درباره طرح برخی از اسرار فیلم را می دهد ، اما گفتن این حرف راحت است خودش جرات می کند پیشنهاد کند که درک اقتصاد پایه به کسانی که تحصیلات عالی یا آدرس وال استریت دارند محدود نمی شود. این فیلم همچنین مراقبت می کند تا هرگز از یکی از مضامین اصلی خود دور نشود: فقر یک انتخاب نیست ، کسانی که در چنین شرایطی زندگی می کنند بدون کمک دهکده ضرب المثل نمی توانند به چیزی برسند.

خودش سفر ساندرا را به عنوان بازمانده بدرفتاری و بهره مند از اقبال زیادی ترسیم می کند ، در حالی که تأکید می کند بدون سرسختی او داستان ممکن است پایان دیگری داشته باشد. خودش همچنین با فعل و انفعالات شخصیت رسیده است ، ساندرا در جستجوی رابطه شیرین با پگی ، پزشک مسن تری است که به عنوان مراقب او بازی می کند (عالی بازی هریت والتر) و یک دوستی سالم و افلاطونی با سازنده اکراه آیدو (کانتل هیل – بسیار تماشایی است) این فیلمنامه همچنین لوید را قادر می سازد تا دو داستان متقاطع را تعریف کند: گام های مثبت ساندرا برای فرار از گری ترسناک (ایان انواع هریسون) دائماً توسط یک PTSD-whodunnit معتدل می شوند که میزان سو abuse استفاده گری و تأثیر آن بر خانواده ساندرا را نشان می دهد ، از جمله یک صحنه قابل توجه در دادگاه که نشان می دهد دستکاری سیستم رفاهی علیه زنان است. با این حال ، جدا از برخی انتخاب های موسیقی الهام بخش و در عین حال سرزده ، لوید هرگز اجازه نمی دهد که داستان ساندرا بیش از حد مبهم و نه خیلی آفتابی شود.

فیلم پیشنهادی  Rise of the Synths - جان کارپنتر مستند جدیدی را روایت می کند

دان کاملاً در نقش غوطه ور است به گونه ای که نویسندگان-بازیگران اجازه داشته باشند و او قلب فیلم را یدک می کشد. لوید از نمای نزدیک نورانی استفاده می کند ، با استفاده از علامت زایمان زیر چشم Dunne از آسیب درونی و خستگی ساندرا استفاده می شود. یک رابطه دوست داشتنی و طبیعی بین Dunne و دختران روی صفحه او وجود دارد (با بازی Molly McCann و Ruby Rose O’Hara) که بدرفتاری خانوادگی را دردناک تر می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *