دسته‌ها
دانلود فیلم

بررسی LFF 2020: سیبری – “یک قطعه هنری تحریک آمیز”

سیبری ششمین و آخرین همکاری بین است ویلم دافو و نویسنده / کارگردان ، آبل فرارا. دافو در نقش کلینت بازی می کند ، مردی که خود را از اکثر جهان که در خلوت زندگی می کند جدا کرده و میله ای را در یک منظره خشن و پوشیده از برف اجرا می کند. در آنجا ، او با یک اسکیمو (طبق لیست بازیگران) روبرو می شود که فقط در یک سطح ابتدایی می تواند با او ارتباط برقرار کند ، سپس یک مرد جنگل و سپس یک زن جوان به شدت باردار و باباوشکا او. از این مرحله به بعد با سر و کله به آزمایش رویای Jungian Ferarra می افتیم ، اگر مجبور باشید جریان بیهوشی است.

سناریوهای رویایی و کابوسی معمولی وجود دارد که در آن Dafoe’s Clint روی صورت صخره ای تعادل برقرار می کند ، هنگامی که شروع به سقوط در ورطه می کند ، یک قطره قطره زیر او قرار می گیرد ، که ناگزیر به او خیره می شود ، طلوع خورشید زیبایی در غار مشاهده می شود. یک عینک پوشیده ، چهره برادر (همچنین دافو) از انعکاس آبکی خود به او خیره می شود و کلینت را به پسر بد و دیگر جنایات تعریف نشده متهم می کند. یک سکانس در اردوگاه مرگ وجود دارد که هر از چند گاهی ، بی گناهان به صف می شوند و به پشت سر شلیک می شوند. دافو یک شعبده باز را درگیر یک بحث فلسفی مختصر ، تحقیق شده توسط گوگل در مورد زندگی با خرد می کند. یک کوتوله برهنه او را مسخره می کند (همچنین در یک غار). یک رقص May Pole به آهنگ Del Shannon’s Runaway وجود دارد. او با همسرش در مورد شوهر بد بودن صحبت می کند ، یا احتمالاً نه ، علاقه در این مرحله کم شده بود. ماهی در یک سطل صحبت می کند و به طور حتم ، مطمئناً شخصی در حال نقل قول از نیچه است.

فیلم پیشنهادی  کاورهای Savage Dragon # 250 توسط والت سیمونسون ، فرانک چو و اریک لارسن را بررسی کنید

بسیاری از سکانسها مانند امتحانات عملی میان ترم بدفکر برای یک دانشجوی کارشناسی درام که تازه برای اولین بار در مورد Theatre of the Absurd خوانده است ، یا تخیلات آن مرد در کلاس فلسفه شما که فکر می کند فقط برتر آزاد است ، بازی می کنند. متفکران می توانند نیچه را به خاطر نبوغی که بوده ، درک کنند.
به مناسبت ها ، در فیلم لحظاتی از زیبایی مانند سکانس طلوع آفتاب ، مسافرت هاسکی در میان مناظر پوشیده از برف و سحابی وجود دارد. شعر بصری در این نقاط از فیلم قابل بحث نیست. این صحنه ها فقط باعث می شود که شما س questionال کنید چرا Ferarra بارها و بارها به تروپهای کابوسی کلیشه ای سقوط می کند. قدردانی می شود که این ممکن است کاوش در رویاها و احساسات بسیار شخصی نویسنده باشد ، اما فیلم هایی که به چنین بیان هنری ناب دست می یابند مستحق درجه بالاتری از اصالت هستند.

آنچه بیشتر مورد سوال است نگاهی است که در این فیلم از زنان گرفته شده است. آنها بیشتر آنجا هستند که یا برهنه به نظر برسند یا در اسرع وقت برهنه شوند. برای نشان دادن خیانت های شخصیت ، نیازی به مونتاژ دافو درگیری جنسی با زن برهنه پس از زن برهنه وجود ندارد ، مطمئناً روش های خیالی و بهره برداری کمتر برای نمایش این فیلم وجود دارد. تنها نقش زن که از اهمیت برخوردار است نقش همسرش است که توسط او بازی شده است دونیا سیچوف، اما حتی این نقش فقط یک تخته صدا برای تردیدها ، اضطراب ها و احساس ترحم شخصیت بحرانی در اواسط زندگی است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *