دسته‌ها
دانلود فیلم

بررسی TIFF 2020: گاوچران بتنی

همانطور که اعتبارات افتتاحیه صفحه سیاه را فرا می گیرد ، یک تماس تلفنی در جایی شنیده می شود که یک مدیر مدرسه با مادر کول تماس می گیرد و می گوید پسرش به دلیل درگیری اخراج شده است. او از سر ناامیدی و ناامیدی پسر معترض خود را به زندگی با پدرش می برد. این دنیای عجیبی است زیرا به نظر می رسد اسب ها بیش از اتومبیل ها برجسته تر هستند به طوری که کول در یک خانه مشترک زندگی می کند. او همچنین با یکی از دوستان دوران کودکی خود که به عنوان یک فروشنده مواد مخدر امرار معاش می کند ، پیوست.

تماس تلفنی آغازین راهی سریع و م toثر برای شروع ماجرا است زیرا در عرض چند دقیقه کول خود را از دیترویت به فیلادلفیا منتقل می کند. دو داستان وجود دارد که میان دوره ای هستند. كول مجبور است خود را با شيوه زندگي گاوچراني شهري تطبيق دهد و اين احتمال را داشته باشد كه در زندگي جنايتي مجذوب شود. یک لحظه الهام بخش وجود دارد که بازگشت به آن است انجمن شاعران مرده که مشت مشت احساسی ندارد. یک سکانس خیلی زودتر که شخصیتی را که توسط جمیل “میل” پراتیس سوار خیابان فلچر در زندگی واقعی به تصویر کشیده شده است ، روی اسب قرار می دهد ، حتی اگر عجله داشت بسیار موثرتر بود.

فیلم پیشنهادی  رابرت پتینسون ، تام هلند ، جیسون کلارک و رایلی کئوگ را در تریلر فیلم The Devil All The Time تماشا کنید

بازی های کالیب مک لاولین و ادریس البا با تکامل روابط روی صفحه نمایششان قابل اعتبار و قابل تکرار است. برخی از تصاویر هوشمندانه به نظر می رسد که در مرزهای غربی شلیک شده است اما در واقع در یک محیط شهری است. تهدید و اجرای خشونت به شکلی انجام می شود که به لحن فیلم به درستی احترام بگذارد. در اینجا می توان امیدوار بود که انتقال سریع تصاویر برای نمایش وضعیت روانی یک شخصیت و جنبشی تر کردن صحنه ها به یک روند تدوین تبدیل نشود. این خیلی حواس پرتی است. آنچه شاداب کننده بود ، تمرکز فیلمساز ریکی استاوب بر پویایی اجتماعی در جامعه سیاه پوستان به جای اینکه همه چیز را در مورد درگیری نژادی سیاه و سفید تنظیم کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *