دسته‌ها
دانلود فیلم

دامنه سینمایی با لرزش های تلویزیونی سریال: چند فکر در مورد A Quiet Place Part II

یادت میاد یک مکان آرام پایان ناگهانی؟ بعد از تولد نوزاد جدیدش و از دست دادن شوهرش در یک شب کابوس ، امیلی بلانت وقتی که صفحه سیاه می شود ، اِولین ابوت تفنگ خود را باران می کند و آماده لگد زدن به الاغ بیگانه ای است. این یک تصویر بسته بندی کاملاً نمادین است که ناگهانی آن (هشدار مینی اسپویلر) در پایان قسمت دوم تا حدی برانگیخته می شود ، و اشاره دارد که حماسه Abbotts هنوز تمام نشده است.

من اولین فیلم را فقط در زمان اکران در سال 2018 دیده بودم ، بنابراین یک روز قبل از نمایش مطبوعاتی فصل جدید ، بازدید دوم بسیار موردنیاز را داشتم ، زیرا می خواستم از عقب در روز یک قدم را دنبال کنم: این تقریبا احساس می کند خلبان یک درام تلویزیونی سریال با روح قصه گویی هنرخانه و جاه طلبی تولید فیلم های پرفروش است. برآیند من در واقع با تماشای مجدد فیلم تأیید شد ، اما مهمتر از همه ، روز بعد هنگامی که اعتبارات در قسمت II بسیار هیجان انگیز نورد شد ، تأیید شد – می توانید بررسی کامل ما را در اینجا بخوانید.

اسپویلرهای جزئی احتمالی پیش رو

وقتی فیلمساز و ستاره جان کراسینسکی اولین فیلم را با همکاری نوشت برایان وودز و اسکات بک یک داستان اصلی توسط دوتایی فیلمنامه نویس ، یک مکان آرام به عنوان یک فیلم ژانر یکبار مصرف (کاملاً اصلی) ساخته شده بود که حول یک کانسپت عالی ساخته شده و با لرزش های مستقل اجرا شده است. هرچند که اغلب در استودیوهای حریص اتفاق می افتد ، موفقیت منجر شد پارامونت برای درخواست بیشتر سازندگان تمایلی به ادامه کار نداشتند و در واقع وودز و بک تصمیم خود را رد کردند در حالی که سرانجام کراسینسکی دور هم جمع شد ، زیرا او ادعا کرد که به جای اینکه فقط دنباله ای برای گرفتن پول نقد باشد که فقط اولین بار را به نمایش می گذارد ، مسیر درستی را برای بررسی سفر این خانواده پیدا کرده است. فیلم با بودجه بیشتر

فیلم پیشنهادی  Utopia - تریلر جدید نمایش تلویزیونی نوشتاری Gillian Flynn را بر اساس سریال انگلیسی با همین نام تماشا کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این فقط برخی از ترفندهای روابط عمومی برای توجیه فصل دوم ، به ویژه با چنین شخصیتی اصیل مانند کراسینسکی درگیر در پروژه است ، و قصد من در اینجا تجزیه و تحلیل حرکت های قابل پیش بینی ماشین سازمانی هالیوود نیست. آنچه من سعی می کنم برجسته کنم این است که چگونه ، علی رغم شکاف آشکار بین تماشای خانه و تجربه فیلم ، رویکرد داستان پردازی سیال تر شده است و به نظر می رسد خطوطی که داستان های ساخت فیلم را در مقابل تلویزیون تعریف می کنند ، سخت تر از گذشته. این هم به نفع و هم به قیمت کیفیت روایت کار می کند زیرا ما به جایی رسیده ایم که برنامه های تلویزیونی می توانند از تراز مناسب در قسمت اپیزود خود استفاده کنند و باید چند فصل زودتر به اجرای خود پایان دهند ، در حالی که برخی از فیلم ها ممکن است از داشتن کمی بهره مند شوند فضای بیشتری برای نفس کشیدن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *