هنگام توصیف آنچه که باعث ایجاد یک فیلم خوب می شود ، نحوه استفاده از صدا معمولاً در مقایسه با تصاویر و نمایش ها در لیست پایین می آید. میلیون ها دلار بودجه پرفروش برای نمایش انفجارهای بزرگ و صحنه های جنگ صرف می شود و سر و صدا فقط به صورت باینری – انفجارهای کر کننده یا سکوت های حیرت انگیز – مورد توجه قرار می گیرد. با این وجود ، بدون ایجاد فشار شنوایی مشت متصل به فک ، رونق و صدای جیرجیر زدن ضربه صاعقه یا غرش موج ، کل تجربیات نوری را به هدر می دهد.
صدای فلز از بینندگان می خواهد صدا را شخصاً در تمام دامنه و تنوع خود در نظر بگیرند ، از نحوه اطلاع رسانی و غنی سازی زندگی با ظرافت ، تا آنچه در واقع وجود آن احساس نمی شود.
هنگامی که درامر فلزات سنگین روبن (یک انسان بدخیم ، سفید بور ریز احمد) بعنوان بخشی از دوست و دوست دختر لو طبل نمی زند (اولیویا کوک) باند سیاه چوب، او در اطراف ایالات متحده در یک ماشین خنک خنک است و زندگی خوبی را در حاشیه جامعه زندگی می کند ، تا زمانی که ناگهان بیشتر شنوایی خود را از دست می دهد آزمایشات پزشکی خبر بد را نشان می دهد ، اگر روبن همچنان خود را با یک دیواره صدا محاصره کند ، این وضعیت بدتر خواهد شد. کاشت حلزون گران قیمت ممکن است کمک کند ، اما روبن پول ندارد و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد. بنابراین او این مسئله را نادیده می گیرد تا جایی که او را مجبور به بیرون رفتن از یک کنسرت کند ، و قادر به انجام کاری نیست که دوست دارد. نبرد با کاهش شنوایی تنها مبارزه روبن نیست ، بنابراین هنگامی که لو سرانجام متوجه شد چه اتفاقی می افتد ، او را به یک مرکز روستایی که تحت کنترل جو جذاب است می برد (پل راسی) برای کمک به روبن با افکار و رفتار خود کنار بیاید ، سرنوشتی که ترس بیش از ناشنوایی قریب الوقوع برای او باشد. جو می خواهد روبن شرایط خود را به عنوان یک نعمت و نه یک بار قبول کند ، اما وقتی لو به خارج از کشور حرکت می کند ، روبن تلاش می کند تا پول عمل را پیدا کند و هنوز در تلاش است تا درک کند که مشکلات او عمیق تر از نبود صدا است.
تعجب آور نیست که ستاره از صدای فلز هیچ بازیگری نیست ، بلکه طراحی صدا است. این فیلم از یک آرایه حیرت انگیز استفاده می کند تا بیننده را در دنیای Ruben پیچیده کند. از بیس طاقت فرسا ، فشار تلاش برای تجزیه و تحلیل مکالمه خفه ، سکوت عمیق و کامل و ریزه کاری های نامطبوع راه حل های پزشکی. باد سوت زدن در مزارع یک مرهم آرام بخش است ، طبل زدن پرانرژی یک لذت اجباری است ، در واقع ، صدای فلز کار خود را آنقدر خوب انجام می دهد که ضربه ای که به میخ می زند به اندازه ارکستر کامل با بازی Beethoven’s Fifth ملودیک است.