دسته‌ها
دانلود فیلم

مرور: Derek DelGaudio’s In & Of Self

قطعاً همه ، وقتی ، چرا ، کجا و چگونه همه س questionsالاتی هستند که با تماشای آنها می پرسید در و از خودش. اما مجری درک DelGaudio فقط واقعاً می خواهد شما بپرسید ، “چه کسی؟” نه لزوماً او کیست ، اگرچه این مکاشفه در عملکرد او مهم است ، اما در عوض شما کی هستید ، دیگران چه می بینند و چطور برچسب های هویت بر همه ما تأثیر می گذارد.

کارگردانی شده توسط فرانک اوز، در و از خودش یک فیلم از صحنه تولید است که برای 552 نمایش در یک تئاتر کوچک در نیویورک اجرا شد. با توجه به این عنوان ، جو ایجاد شده توسط کارت عنوان عنوان می کند که باید لحظه ای وقت بگذارید تا تلفن خود را خاموش کرده و هرگونه حواس پرتی را ساکت کنید – اما طبق این جهت ، تجربه پس از آن را غوطه ورتر و لذت بخش تر می کند. شما در شرف تبدیل شدن به یک مخاطب هستید ، و اگر توانایی حضور در تئاتر زنده را از دست داده اید ، ممکن است به همان اندازه که در حال حاضر به آنجا نزدیک می شوید نزدیک باشد.

DelGuadio با یک مونولوگ کوتاه شروع می کند که ایده هویت را در اوایل معرفی می کند. “داشتن یک اسم کافی نیست ، مردم به چیزی احتیاج دارند که با شما تماس بگیرند” او می گوید و گرچه هرکسی نمی تواند نقشی را که آرزو می کند داشته باشد ، بازی کند ، “همه ما یاد می گیریم که توهمات هویتی خود را بپذیریم.” این دقیقاً همان چیزی است که این نمایش نشان می دهد: توهمات – هم تحت اللفظی و هم استعاره ، و هم هویت. برای یک شعبده باز (هرچند که این کلمه اشتباه به نظر می رسد) مانند DelGuadio ، او برای پنهان کردن هویت خود آموزش دیده است ، برای پنهان کردن واقعیت و دستکاری دیگران آموزش دیده است تا فقط آنچه را که او می خواهد ببیند. دلایل دیگری نیز برای این امر وجود دارد که وی به مرور زمان آنها را فاش می کند. با این حال، یک مرد به او برچسبی داد که به نظر می رسید مناسب است ، و برای این نمایش او را در آغوش می کشد.

درک DelGuadio یک استاد در تنگنا ، یک توهم است که موفق می شود توانایی شما را با ترفندها منحرف کند و در عین حال یک سوال فلسفی قدرتمند راجع به اینکه ما واقعاً چه کسی هستیم ، آشکار کند. در حقیقت، Delgaudio بسیار فراتر از یک شعبده باز است ، او یک داستان سرای متولد شده ، یک مجری ظریف است که توانایی جذب مخاطب خود را چه در یک صندلی تئاتر و چه روی کاناپه شما دارد. اگرچه همه این ویژگی ها برچسب هستند و همانطور که خواهید آموخت ، اکنون معنای کاملاً جدیدی پیدا می کنند.

فرانک اوز شما را در حد امکان به مشارکت نزدیک می کند. او احساسی را که نمایش نیاز دارد ، اجازه می دهد ، گاهی اوقات Delgaudio را در مجاورت نزدیک و در زمان های دیگر اعضای واکنش مخاطبان را به واکنش نشان می دهد. بنابراین بسیاری از این نمایش واقعاً به تجربه مخاطب بستگی دارد (از نزدیک نگاه کنید و ممکن است چند چهره آشنا را ببینید). اوز برای همدلی ، برای سکوت وقت می گذارد. او با کلوزآپ دستان مجری در حین ترفندهای کارت خود که درخواست اشتباه می کند ، تا حد زیادی به DelGuadio اجازه می دهد کار خود را انجام دهد ، اما این کار را آسانتر نمی کند. این دیدگاهی است که لزوماً حتی در نمایش زنده به آن دست نخواهید یافت و راهی جدید برای تجربه آن برای کسانی که شاید قبلاً داشته اند ، است.

فیلم پیشنهادی  چیزهایی که برای نیکلاج کرستر والداو در پیش پرده Exit Plan بسیار عجیب و غریب هستند

آیا این فیلم برخی از صمیمیت هایی را که ممکن است در یک صحنه تئاتر تجربه کرده باشید از دست می دهد؟ کاملا. در ذهن من تردیدی نیست که شگفتی هایی که در اتاق نشیمن خود تجربه می کنید فقط نشستن در آن تئاتر بیشتر می شود اما این بهترین چیز بعدی است و به راحتی فریبنده است. درست قبل از فینال هیجان انگیز ، DelGaudio می گوید ، “هویت واقعی همان هویتی است که در قلب خود او وجود دارد و توسط دیگری دیده می شود.” احساسی که واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. مطمئناً ، مناگر نمی خواهید با DelGaudio عمیقاً در فلسفه فرو بروید ، اشکالی ندارد. شما هنوز مطمئن هستید که فقط توسط این جادو مبهوت خواهید شد. اما اگر ذهن خود را کمی بیشتر باز کنید ، ممکن است خود را پیدا کنید که این سال را می پرسید ، “سازمان بهداشت جهانی؟” و در این کار درباره خود بیشتر بیاموزید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *