دسته‌ها
دانلود فیلم

مرور: MakeSHIFT – “یک تصویر سرگرم کننده و نوستالژیک از 20 سال گذشته”

در تمام ساعات بیداری با تبلیغات احاطه شده اید. ما آن را با تلفن های خود به جیب خود حمل می کنیم ، هنگام تماشای آن فیلم های خنده دار گربه ای که با آن معطل می شوید ، ظاهر می شود ، ما از طریق آنها در ضبط های PVR خود جلو می رویم. اما بدیهی است که همیشه اینگونه نبود. پیشینیان عصر دیجیتال رسانه های تبلیغاتی ، ابتدا در چاپ ، سپس در رادیو و سپس در تلویزیون کمتر سرزده بودند. با شروع تسخیر اینترنت ، تبلیغ کنندگان مجبور شدند بیاموزند که روشهای سنتی خود را پشت سر بگذارند تا تحول دیجیتالی را بپذیرند. این اتهام نوآوری داستانی است که در این مستند گفته شده است MakeSHIFT.

کارگردانی شده توسط کیسی سوچان و تیم کاولی، MakeSHIFT یک ساعت مستقیم رو به جلو است که مصاحبه های زیادی را با افراد داخلی انجام داده است که در صف مقدم تغییرات قرار داشته اند. برخی موفق تر از دیگران بودند ، و بعضی هنوز هم به نظر می رسد برای روزهای گذشته جایی که هفده کارمند آژانس تبلیغاتی برای صحنه های تلویزیونی ، اقامت در هتل های زیبا و حساب های بی نهایت هزینه بودند. اما پس از آن اینترنت آمد و همه چیز را مختل کرد و برای زنده ماندن ، ایده های تبلیغ تبلیغ کنندگان با مصرف کننده باید تغییر کند.

با شروع از سال 1993 و طی دهه ها به امروز ، MakeSHIFT با کسانی که در دهه 80 و 90 بزرگ شده اند ، که به یاد می آورند و همچنین تجربه کرده اند ، صحبت خواهد کرد زمانی که عصر اینترنت تازه آغاز شده بود. در دیدن نمونه هایی از Netscape یا آن تبلیغات بنر وحشتناک پیکسلی که وب سایت های اصلی و سنگین آن سالهای اولیه را زینت می دهد ، حس نوستالژی وجود دارد. این چیزی است که ممکن است بینندگان جوان را شگفت زده کند ، کسانی که همیشه محرمانه وب سایت های جذاب ، متحرک و تعاملی معرفی شده توسط سیستم های Flash و iOS هستند. اما این فناوری ها توانایی خلاقیت را برای برنامه نویسان و تبلیغ کنندگان به طور یکسان تغییر داد و آنها مجبور به همکاری شدند. سپس آنها می توانند با مصرف کننده صحبت کنند و “ناظر منفعل” را بگیرند.

فیلم پیشنهادی  تریلر تیزر را برای ویژه 30 Rock Reunion ویژه تماشا کنید

توانایی حمل فن آوری در کف دستان ما ، در کنار افزایش سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، حتی در معنای واقعی محتوا نیز انقلابی ایجاد کرده است. در حالی که تبلیغ کنندگان قبلاً درباره احساس ما در مورد برخی محصولات اکنون صحبت می کردند ، همانطور که یکی از مصاحبه شوندگان می گوید: “مصرف کنندگان احساسات مصرف کننده را تغییر می دهند.” تبلیغات در حال حاضر در مورد یک تجربه دیجیتالی ، ایجاد صحبت کردن در مردم ، ایجاد جامعه است. ما در مورد نحوه دستیابی به محتوای خود انتخاب های زیادی داریم که تبلیغ کنندگان باید ارزش آن را داشته باشند که برای ما ارزشمند باشد. این تجربه برای موفقیت آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند و مصرف کنندگان می خواهند معتبر باشند.

اگر در دنیای تبلیغات کار کرده اید یا در حال حاضر بخشی از آن هستید ، به احتمال زیاد چیزهای زیادی برای دوست داشتن پیدا خواهید کرد MakeSHIFT. شاید حتی برخی از 40+ نفر مصاحبه شده برای این فیلم را بشناسید. احساس می کنم این فیلم برای شما ساخته شده است. به عنوان یک بیننده عمومی ، تصویری سرگرم کننده و نوستالژیک از 20+ سال گذشته (که پیر مرد ادویه ای هنوز هم باعث خنده من می شود) را ترسیم کرد و باعث شد علاقه مند شوم که در آینده اوضاع تکامل چیست. گاهی اوقات غیر قابل باور به نظر می رسد که ببینیم در یک دوره نسبتاً کوتاه مدت چقدر تغییر کرده است ، اما خلاقیت و نوآوری افراد به همان اندازه شگفت آور است. در حالی که می توان بیشتر به جنبه دستکاری تبلیغات پرداخت ، و مطمئناً این مستند خیلی سریع درگیر مسائل مربوط به حریم خصوصی و جمع آوری داده ها می شود ، MakeSHIFT در عوض جشن کسانی است که موفق شدند در برابر موج موج تغییر به موفقیت برسند. مطمئناً آخرین چالش پیش روی آنها نخواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *