هنگامی که در سال 1987 منتشر شد ، فرد دکر جوخه هیولا از نظر منتقدان یک شکست تلقی می شود و طبق گفته گیشه ، فیلمی است که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد. اما طی سه دهه گذشته ، دهان به دهان این ضربه خواب را به یک پدیده فرهنگی تبدیل کرده است.
همه ما می دانیم که این یک قطعه عالی از خوبی های دهه 80 است!
Wolfman’s Got Nards رابطه مخاطبان اختصاصی (از جمله مشاهیر و فیلمسازان) با آنها را بررسی می کند جوخه هیولا. این مستند نگاهی عمیق به برداشت ، واکنش ، وضعیت فرقه و احیای فیلم دارد. از طریق مصاحبه با بازیگران ، خدمه ، فیلمنامه نویسان ، کارگردانان ، دانشگاهیان و منتقدان اصلی و همچنین از طریق فیلم هایی که قبلاً ندیده اید ، مخاطب بدحجابی هایی را که خود نگه داشته اند ، خیره می کند. جوخه هیولا بیش از سی سال زنده است.
https://www.youtube.com/watch؟v=pouwH2zbkMc
Gravitas Ventures Wolfman’s Got Nards را خریداری کرده است! Gravtias Features ، یک شرکت استودیوی Red Arrow ، حقوق آمریکای شمالی را برای توزیع فیلم به دست آورده است.