دسته‌ها
دانلود فیلم

نقد و بررسی Sundance 2021: انبوه

به نقل از لوئیس بی. سمدس ، “بخشش آنچه نمی توانیم فراموش کنیم ، روش جدیدی برای به یاد آوردن ایجاد می کند. ما خاطره گذشته خود را به امید آینده خود تبدیل می کنیم. ” نمی توانم کمک کنم اما فکر نکنم که این نقل قول چقدر کامل نویسنده و کارگردان اولین بار است فران کرانزویژگی جرم. در یک نیروگاه خام و احساسی یک فیلم ، کرانز و بازیگران با استعدادش موفق می شوند ، در زمان واقعی ، تجربه انسان از بهبود ، اتصال و بخشش را به تصویر بکشند.

جرم احتمالاً با کمترین دانش ممکن از محتوای آن ، بهتر دیده می شود. این امر نوشتن در مورد آن را فوق العاده دشوار می کند ، اما کشف سرنخ هایی که کرانز به آرامی ترسیم کرده است تنها به افزایش تنش عاطفی در اتاق کمک می کند. در واقع ، فیلمنامه نویس تا قبل از گذشت 40 دقیقه در واقع تمام دست خود را نشان نمی دهد و این یک ابزار بسیار کارآمد است. برای هر آنچه که این چهار شخصیت را به هم نزدیک می کند سالها قبل از جمع شدن آنها اتفاق می افتد و مشاهده جزئیات این برخورد به این معنی است که همه شما به طور همزمان مکالمه را تجربه می کنید.

جی (جیسون آیزاک) و گیل (مارتا پلمپتون) راهی را برای ملاقات طی کرده اند. این در زیرزمین کلیسا اتفاق می افتد ، جایی که به نظر می رسد همه کمی از آنچه اتفاق می افتد عصبی هستند. این دو در انتظار ورود ریچارد هستند (رید بیرنی) و لیندا (آن داوود) ، جایی که آنها سپس دور یک میز ، تنها در یک اتاق می نشینند و شروع به صحبت می کنند. خانواده های آنها از طریق غم و اندوه از نظر عاطفی و جدایی ناپذیر با یکدیگر ارتباط دارند و برای تلاش برای پیشبرد گفتگو باید گفت. سرانجام این چهار نفر همه چیز را در مورد واقعه سرنوشت ساز که زندگی آنها را برای همیشه تغییر داده ، آشکار و کشف می کنند ، تلاش می کنند آن را درک کنند و بهبود یابند.

روشی که Fran Kranz این فیلم را آغاز می کند ، با تلاش یک کارمند کلیسا که برای تهیه اتاق جلسه آماده شده است ، به طور درخشان شروع به صعود به این سوار غلتکی احساسی می کند. نگرانی آشکار او از کامل کردن همه چیز ، لحنی برای ورود شخصیت های اصلی ما است. هنگامی که آنها وارد صحنه می شوند ، جرم مانند یک تولید صحنه ای بازی می کند (و در واقع یک نمایش درخشان خواهد بود) ، تقریباً در یک اتاق اتفاق می افتد. گفتگوها متفکرانه است ، مبادلات به خوبی ساخته شده است و کرانز به بازیگرانش اجازه می دهد تا عمق شخصیت هایشان را بسنجند.

فیلم پیشنهادی  دانلود قسمت 36 سریال دل

در حالی که فیلمنامه م Kثر Kranz داستانی کامل و آسیب زا را روایت می کند ، بازیگران او واقعا عالی هستند جرم به سطح بعدی هر یک از شخصیت ها برای ورود به آن اتاق دستور کار دارند ، به جز شاید ریچارد که فقط می خواهد بیرون برود ، اما نیازها و خواسته های آنها برای این جمع در طول مکالمه آنها تغییر می کند. هر یک از آنها تکامل عاطفی را تجربه می کنند. هیچ یک از این افراد همان قدم زدن در آن اتاق نیستند که بیرون می روند و هر یک از این بازیگران با شخصیت های خود آن سفر را طی می کنند. با نمایش های استثنایی در تمام مدت ، آنگاه گویا است که مارتا پلیپتون از این جمع با استعداد متمایز است. به نظر می رسد شخصیت او از گیل بیشترین تجربه را داشته ، وسیع ترین قوس را دارد ، و در حالی که عصبانیت خویشتن داری اش آسیب پذیر می شود ، پلیپتون به گونه ای عالی عمل می کند که می تواند خود را در رقابت فصل جوایز ببیند.

سرودی بر فریم های پایانی این فیلم به نام “Blest be the Tie that Binds” انتخاب مناسب برای نتیجه گیری ، بلکه همچنین برای موضوع کلی Kranz در مورد ارتباط انسانی است. جرم یک قطعه مجلسی کاملاً ساخته شده است ، نوعی از فیلم که شروع به گفتگو می کند ، نه تنها بحث درباره فاجعه هایی که به آن الهام گرفته است ، بلکه همچنین در مورد قدرت بخشش ، امید و همدلی است. این می تواند یک ساعت دردناک و احشایی باشد اما متأسفانه ضروری و ضروری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *