دسته‌ها
دانلود فیلم

نقد و بررسی Sundance 2021: دنیای آینده

داستان ما از اول ژانویه 1856 آغاز می شود ، زمستان هم اکنون یک دوست ناخوشایند در مزرعه ای در ایالت نیویورک است که ابیگل (کاترین واترستون) با شوهرش ، دایر زندگی می کند (کیسی افلک) دقیقاً همانطور که دایر برای پیگیری وضعیت رفت و آمد و ورود به مزرعه دفتر یادداشت نگهداری می کند ، ابیگیل نیز در تلاش است تا داستان هایی را که در میان تجهیزات مزرعه گفته نمی شود برای ثابت یا صورتحساب مانده ، در یک دفترچه نگهداری کند. او می نویسد: “من غم و اندوهم شدم” و هنوز از مرگ دخترش بر اثر بیماری دیفتری که افتاده بود ، احساسات خود را حفظ می کند. او کارهای روزمره خود را از طریق مزرعه انجام می دهد ، گاوها را دوشیده و وعده های غذایی می سازد ، روز به روز در حالت استیصال. او و دایر مهربان هستند اما محبت ندارند ، با هم زندگی می کنند ، اما زندگی واقعی ندارند.

سپس روزی زن و شوهر جدیدی به مزرعه ای همسایه نقل مکان می کنند و ابیگل به تالی معرفی می شود (ونسا کربی) اتصال فوری است و ابیگیل منتظر بازدیدهای روزانه تالی است که طولانی تر و طولانی تر می شوند. جزئیات ابیگل گفت: “چیزی بین ما اتفاق می افتد که نمی توانم آن را باز کنم” ، و آرام آرام اما مطمئناً خوشبختی دوباره به زندگی او بازگشت و اندوه را کنار زد. در ابتدا دایر خوشحال است که به نظر می رسد همسرش گوشه ای چرخانده است ، اما با شدت گرفتن روابط بین دو زن ، هر دو شوهر شروع به شکایت از نبود همسران و کم کاری آنها در مزارع می کنند. شوهر تالی ، فینی (کریستوفر ابوت) به ویژه بی رحمانه و تلخ می شود ، پیامدهای آن ارتباط صمیمانه ابیگیل و تالی را تهدید می کند.

دنیای آینده کارگردان است مونا فاستولدویژگی دوم ، اولین بار او 2012 است خواب پیاده. در اینجا او لحنی مالیخولیایی ایجاد می کند ، و با فیلمبردار کار می کند آندره چمتوف در 16 میلی متر برای اضافه کردن شن و بافت به فیلم. مناظر پیرامون داستان ابیگیل و تالی زیبا هستند و غالباً به تنهایی خاکستری ، مه یا حتی برف گرفته شده اند که واقعاً انزوا و دور بودن آنها را نشان می دهد. امتیاز از دانیل بلومبرگ همراه متمایز اما خوشامدگویی است که در هنگام طوفان ویژه برف ، به اوج ناهماهنگی قابل توجهی از وزش باد تبدیل می شود.

فیلم پیشنهادی  Chloë Grace Moretz در یک کلیپ جدید از Shadow In The Cloud با موجودی در هواپیما می جنگد

واترستون بیشتر فیلم را حمل می کند ، تقریباً از دیدگاه ابیگل ارائه می شود ، اما هر چهار بازیگر اصلی در اینجا عالی هستند. بین واترستون و کربی شیمی شدیدی وجود دارد ، این یک نیاز است زیرا اکثر قریب به اتفاق روابط فیزیکی آنها را در حین انجام مشاهده نمی کنید. اما تنش و علاقه جنسی آنها قابل لمس است. گفتگوها و در واقع نوشته های مجله ای که واترستون با صوت گفته است ، غنایی و شاعرانه است ، تقریباً ماهیتی شکسپیر دارد و توجه شما را می طلبد. نوشته شده توسط رون هانسن و جیم شپارد، زبان در اینجا تقریباً به شخصیت عاشقانه خودش تبدیل می شود. این چیزی است که ممکن است بینندگان را تقسیم کند و بعضی از آنها را عادت می دهد ، اما شناختن ابیگیل منطقی است.

دنیای آینده یک درام دوره آرام است ، یک داستان عاشقانه ، یک پرتره از غم و اندوه. همچنین مشارکت زنان در آن دوره و نحوه پاک شدن آنها در طول زمان بررسی می شود. در اینجا بسیاری از م greatلفه های عالی وجود دارد ، اما متأسفانه ، آنها عمدتا همانطور که پیش بینی شده و با روشی بسیار آهسته بازی می کنند. در حالی که شیمی این دو لید قدرتمند و پرشور است و فیلم به زیبایی ساخته شده است ، اما این سوختگی آهسته و عاشقانه دلخراش آن هرگز آنطور که باید احساساتی نمی شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *