دسته‌ها
دانلود فیلم

چگونه بازی ، قمار ، و فیلم بر تحول انیمیشن رایانه ای تأثیر گذاشته است؟

از زمان طلوع سرگرمی ، استودیوهای فیلم و سایر توسعه دهندگان به دنبال استفاده از فناوری های جدید برای ارتقاء محصولات خود هستند. در یک زمان ، جلوه های ویژه مکانیکی بودند ، یا حرکت را متوقف می کردند ، یا حتی فقط از عروسک ها روی رشته ها استفاده می کردند. در مورد سرگرمی آنلاین ، فناوری جاوا اغلب مورد استفاده قرار می گرفت و در نتیجه جنبش دست و پا چلفتی وجود داشت – اما از آن زمان اوضاع کمی تغییر کرده است.

در طی 25 سال گذشته ، انیمیشن رایانه ای دنیای سرگرمی را متحول کرده است و این امر به غیر ممکن کردن امکان پذیر است و به کارگردانان ، تهیه کنندگان و بازیگران این امکان را می دهد که بزرگتر از گذشته رویایی داشته باشند.

اما همچنین برای صنعت قمار آنلاین نیز رونق بزرگی بوده است که در کنار فیلم و بازی ، بیش از اکثر آنها از این فناوری سود برده است.

فیلم پیشنهادی  ریدلی اسکات Raised By Wolves یک تریلر جدید به دست می آورد

در این مقاله به بررسی تاریخچه انیمیشن رایانه در فیلم خواهیم پرداخت ، از جمله تأثیر آن بر انیمیشن و استفاده از آن در عناوین اکشن زنده. ما همچنین در مورد چگونگی استفاده از این فناوری در صنعت آنلاین کازینو برای کمک به زنده کردن سرگرمی قمار و بررسی تشابهات و تفاوت های استفاده دو بخش رسانه ای از انیمیشن و جلوه ها صحبت خواهیم کرد.

باور کنید یا نه ، تاریخچه تصاویر ایجاد شده توسط رایانه – یا CGI ، در فیلم به سال 1976 باز می گردد ، زمانی که تهیه کنندگان فیلم های کوتاه با امکان فن آوری جدید روی صفحه بزرگ آزمایش کردند.

اولین فیلم انیمیشن با بهره گیری از انیمیشن رایانه ای Golgo 13: The Professional در سال 1983 بود و این فناوری با استقبال مخاطبان و تهیه کنندگان روبرو شد و به تقویت تصاویر و داستان بسیار غریب تر کمک می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *